Onda männsikor


Den senaste tiden har jag varit väldigt borta, förvirrad och känt mig helt förlorad i denna stora världen, samtidigt som jag mått väldigt bra och haft det ovanligt lätt med allting. Helt omöjligt att sätta fingret på hur jag mår och hur jag känner.
Vissa saker som jag inte ens tänkt på det senaste året eller till och med längre än så har bara ploppat upp i huvudet och nu vill det inte försvinna. Tyvärr är det mest negativa saker och dem påverkar mig mer än jag någonsin skulle vilja både erkänna och förstå. Ofta känner jag bara hur trött jag är på mig själv när jag inte kan sluta tänka så. Orkar inte med varken mig själv eller mina egna tankar.
Samtidigt som jag lyckats skjuta undan en massa andra saker som berört mig så mycket innan, vilket jag är otroligt glad och lättad över. Men det tar liksom ut varandra, det onda försvinner aldrig riktigt ändå.

Det finns en person som lyckats förstöra mig så mycket mer än han som våldtog mig lyckades med.
Detta trodde jag aldrig var möjligt, framförallt inte när det är en människa som jag inte känner så direkt. Ja, hon har lyckats förstöra precis allt i mitt liv och jag kan vara så jävla bitter för det så ofta. Detta är nog den enda människan jag faktiskt skulle vilja trolla bort från denna världen, så lågt som hon sjunkit.
Brukar inte ha sånt hat mot människor.
Men hon tar verkligen priset, ren ondska är fan det enda som finns i henne.
Tycker verkligen inte om att känna såhär och jag önskar egentligen inte ens henne något ont.
Men vad fan får man ut av att göra någon människa så illa?

Ibland önskar jag att du aldrig någonsin funnits för du har förstört min värld, mitt liv och hela mig. Du kommer alltid att vara en trasig människa i mina ögon, medan jag reser mig ur detta och blir starkare av det kommer du alltid att vara långt där nere i smutsen och aldrig kunna resa dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0