Patrik Sjöberg, du är en ängel!

 
Det här med att jag förändrats efter resan märks mer och mer.
Vet inte alls hur jag ska förklara det, men lyckan kommer längre inifrån.
Prioriteringar är inte dem samma längre, Jag låter mig inte dras med i det där negativa. Jag lärde mig att inte tänka på något jobbigt alls, bara leva för studen och ta vara på allt positivt på ett bättre sätt. Kapsla in lyckan och spara det som annars rinner över till en dag när jag behöver det mer.

Jag läste en bok under tiden, Patrik Sjöbergs "Det du inte såg". Det var skönt att höra någon berätta om något så likt min historia, och hur han hade hanterat situationen, hur han hade mått och hur han var som person. Många tårar under bokens gång kan jag lova, men gud va jag är glad att jag läst den. Har länge velat köpa den, men det har bara inte blivit av, vilken tur att jag hittade den när vi köpte frukost i väntan på tåget till flyget :)
Men vilken berättelse, och välskriven bok! Om jag bara någonsin hade kunnat hade jag tackat Patrik för det han gjort, att berätta något som detta för världen som känd idrottsman är stort. Det är mycket tack vare honom som jag själv vågat, för om han kan berätta för hela världen, visst kan väl jag berätta för dem i jämförelse väldigt få människorna som jag berättat för!?

Nä, nu ska jag skriva lite på boken istället :) Lite nytt upplägg så mycket att göra. Men denna boken SKA bli klar, så enkelt är det! :)

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0