Nov. 08, 2012

Nu sitter jag och tittar på Aldrig mera fet, Linda som var med i dagens avsnitt gick ner 55 kg har jag för mig, det är hela jag plus mer än 10 kg!!
För mig är det helt ofattbart.
Dessutom har jag även gått upp lite mer än 5 kg redan.

Det är bara så svårt att förstå det.
Men lika mycket som hon kämpar för att gå ner kämpar jag för att gå upp. Varje dag är en kamp, en kamp mot mig själv för livet.
Den kampen ska jag vinna, det finns inget annat alternativ!

Dem senaste dagarna har varit så otroligt svåra, jobbiga insikter om människor i min närhet, konstiga beslut att ta och märkliga tankar i huvudet.
Det verkar aldrig ta slut, men jag vet att allt kommer bli bättre, steg för steg!

Denna känslan vet jag inte om jag någonsin har känt, men jag läängtar till jag kan ställa mig på vågen och se att den visar 46 kg, normalvikt och att jag äntligen kan få min första seger!
Jag vet att jag kommer gråta som en gris för det är det jag gör, men så länge det är glada tårar gör det mig faktiskt ingenting.

Om 2,5 kg är jag normalviktig, ett inre krig som varat i 10 år börjar lida mot sitt slut, jag kommer gå segrande ur striden och aldrig starta den fighten mot mig själv, det är över nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0