Jävlaanorexiaoffer -.-

Faan. Skrev ett långt inlägg men råkade trycka tillbaka på mobilen, och så var allt borta. Fattar mig därför rätt kort för det blir aldrig lika bra andra gången!

För det första, jag hatar att sova borta! Jag hatar det faktum att jag inte sover i min egen säng just nu. Att man ska bli påtvingad något när man redan från början vet att det är det sista man vill! Frustrerande!

Jo, angående anorexia. Blir man någonsin frisk? Kommer spökena i hjärnan alltid finnas där bara att man lär sig kontrollera dem? Eller försvinner bara allt helt plötsligt?
Om det är något jag fattas i mitt liv så är det tålamod. Jag vill inte sitta och bara vänta för att se hur det blir, jag vill ju veta nu!

Får väl se hur det går. Nu ska jag pina mig igenom fyra timmar till för att sen gå upp och slänga i mig en god frukost!

Hoppas ni har det bra i drömmarnas förtrollande värld! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0