Upp ner ut och in, svårt att bestämma mig! Svammel..



Usch va jag har vänt på dygnet. Har iofs varit så länge nu, men nu är det dags att få rätt på det.
Visserligen svårt när man är sjuk för man gör j inget annat än sover.
När jag flyttar ska det bli rätt, då ska varje dag börjas med en joggingrunda i den härliga skogen, då ska det ätas och alla dåliga rutiner ska bort.
Det är just detta jag älskar med att flytta, rutiner brukar vara så mycket lättare att bryta för hela omställningen är så stor och det är lika bra att ta allt amtidigt :)

Shit va jag vill flytta nu, att ha nästan allt nerpackat i lådor är inte jättespännande och när man vet att det ska hända så vill man ju bara ha det nunuNU! :P

2012 kommer bli awesome! Vill egentligen att allt ska gå mycket fortare, men hur fasen ska man hinna med då egentligen? Allt går i världens fart ändå i och för sig. Svårt att bestämma sig ikväll känner jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0