Sömnlöshet


Ibland känns det som att jag oftare ligger vaken nätterna igenom än att jag faktiskt får sova. 
Oftast sover jag inte mer än 3-4 timmar per natt, ibland 1-2 timmar.
Ibland har det gått tre dagar utan att jag ens kunnat slumra till.

Detta är inget jag står ut med längre, det går inte att leva ett normalt liv. 
Känns så meningslöst utan någon energi, att alltid vara gnällig och trött. 
Att alltid känna sig som en värdelös sambo som inte orkar lyfta ett finger hemma. 

Innerst inne vet jag i och för sig att detta inte stämmer, egentligen.
Jag är ingen varken dålig flickvän eller sambo, men blir bara så uppgiven.
Det finns så mycket jag vill göra, men jag kan bara inte.

Så drygt och tråkigt, och jag är nog den mest ointressanta människan som finns just nu. 
Grå och tråkig!

Det enda jag vill just nu är att få EN natts sömn i alla fall! 
Hade gjort så stor skillnad! 

Någon som har något bra tips på vad man kan göra för att somna lättare?
Hade varit så tacksamt!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0