Present från Chefen ;)


Svullen i magen, huvudet och ja, hela kroppen. 
Allt gör så fruktansvärt ont också, men välkommen till en kvinnas liv,
EN gång i månaden :O

Ni män ska bara veta hur bra ni har det! ;)

I alla fall så har jag faktiskt världens bästa chef! 
Han sprang och köpte en Vetekudde till mig, som jag sitter med nu, och den är helt underbar! 

Hur gulligt var inte detta nuu då? :D
Eller så var han bara grymt trött på mitt tjat och gnäll om all värk kanske?

Väldigt djupt tacksamt var det i alla fall! :)


Jag har lite idétorka om vad jag ska skriva om, egentligen finns det hur mycket som helst men jag vet ju inte vad ni helst vill läsa!?
Skicka bara iväg en liten kommentar om ni har något önskemål, kommer göra så gott jag kan för att svara så bra som möjligt! :)

Ha en superhärlig kväll!

Kommentarer
Postat av: www.randysandy.se

Tyckte detta var ett bra inlägg ;)

2012-01-05 @ 10:12:13
URL: http://www.randysandy.se
Postat av: johanna

du menar mens va?8-)

2012-01-05 @ 19:51:21
URL: http://lizajhnajnsn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0