Ha MER bra sex!


Ibland frågar folk hur det kan ha blivit att jag är så intresserad och nyfiken på sex trots det jag varit med om.
Hur jag kan ha denna brinnande glöden, för något som en gång förstörde mitt liv?

Enkelt, det var inte sex jag blev "utsatt" för, det bara är så för mig. 
Sex för mig är något jag gör frivilligt, med personen jag älskar, inte något jag blir tvingad till.
Det som däremot känns konstigt är att visst, han gjorde "det där" med mig. 
Men för mig var det något helt annat. 

Nej, sex är underbart, kul och något som vi borde göra mycket oftare, längre och ännu bättre! :)

Dessutom så vet vi egentligen allihopa vilken effekt sex har på oss, vi blir glada, lyckliga, lugna och härliga. Det är till och med så att vi lindrar värk genom att ha sex, så det går inte att skylla på huvudvärken längre ;)

En sak som jag hängt upp mig på lite, är om människor men framförallt par hade kunnat vara lyckligare om man haft bättre sex? Jag tror faktiskt det! Dessutom om man hade varit lyckligare så tror jag att antalet skilsmässor hade kunnat sjunka en hel del. Så stor påverkan har sex på oss. 
Ni vet väl själva när det gått lång tid utan eller om man är missnöjd, hur grinig och kinkig man faktiskt kan bli, och detta kan väl inte påverka förhållandet på något annat sätt än negativt? 

Sex är en väldigt viktig del i mitt liv, på alla sätt. Inte enbart att ha det själv, men att vara påläst, uppdaterad och kunna grunderna, om man nu kan säga så. Egentligen så tror jag att väldigt många vet för lite, för vi tar inte reda på allt. Det finns så många erogena zoner många inte ens vet om, och det finns så många ställen som DU reagerar på, men i och med att vi aldrig testat så vet vi inte. 

Skit i vad som går enligt normen eller inte, vill du att någon ska slicka på dina fötter, skor eller vad det nu kan vara, se till att det blir så då! Det är bara du som vet vad du tänder på och det är ingen annan som kan lista ut det till dig, så ta för dig och våga, det kommer dyka upp helt gudomliga saker på vägen, jag lovar! 

Så, ha mer, bättre, skönare, längre och ÄNNU härligare sex! 
Börja med det redan NU! :)



Kommentarer
Postat av: Sandra

hurra säger jag bara :-)

2012-01-04 @ 15:02:29
Postat av: www.randysandy.se

Underbart, mer bra sex ;)

2012-01-05 @ 10:14:27
URL: http://www.randysandy.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0