Erkännande för sig själv


Massa grubblande fram och tillbaka. 
Men nu är det bestämt.
Snart ska jag börja på samtalsterapi på Anorexiapunkten. 
Det känns hemskt, det känns som att det låter värre än vad det är?
Hur ser verkligheten ut?

Förresten, idag så var jag i Kristianstad och min sambo lämnade en vän som också skulle göra en Gastric Bypass, och jag fick hälsa på min fina underbara vän som har gjort sin operation. Gud vad härligt det var att träffa henne!
Dock är jag inte van vid att gå upp klockan åtta, och det var inte helt lätt att dra sig upp efter hela två timmars sömn. Men det gick, och jag har haft en jättemysig dag med sambo! :)

Någon som har något tips att dela med sig av gällande viktuppgång så hade jag varit väldigt tacksam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0