En god natts sömn . . .


Vaknade jag upp i ett annat liv eller? 
Ja där ser man vad lite sömn kan göra, en enda natt. Pigg och utvilad som aldrig förr, på ett strålande humör och lite trevligare än vanligt till och med ;) 

Trots att jag gick upp för bara en timme sedan har jag redan hunnit äta frukost, duscha och åka till jobb, dock blev det inget läkarbesök. När jag för en gångs skull kunde sova tog jag faktiskt min chans!

Satt jag och pratade lite med min sambo igår, jag va så rädd för att gå till läkaren, rädd för att faktiskt få svar på vad det nu kan vara. Rädd för att få -någon- diagnos, som jag egentligen kanske redan vet att jag har. Rädd för vad som komma skall helt enkelt. 
Vi satt och pratade och jag grät ett bra tag, men sen lugnade han mina nerver, som vanligt! :) Ja, vad han kan alltså, han lyckas alltid få mig in på rätt spår, säger alltid rätt saker så att jag faktiskt kommer till insikt, på rätt sätt. 

Vad ska ni mina filurer hitta på idag i snöstormen? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0