BMI





Detta var i augusti, då vägde jag 38 kg, alltså 7 kg under normalvikten.


 

Under hela hösten vägde jag 41 kg, 4 kg under normalvikten.
Dock kändes denna vikten som ett större problem än vad 38 kg gjorde.




Nu väger jag 43 kg, 2 kg under målvikten.
Nu börjar det kännas ordentligt att jag närmar mig. Nu känner jag mig lite mer som en människa igen. Benen sticker inte ut som dem gjorde innan, jag har mer energi och jag har ork att göra saker.


Att gå upp i vikt är det bästa jag någonsin gjort. Något jag starkt rekommenderar!



Kommentarer
Postat av: Anonym

jag är underviktig och måste gå upp 10 kg mitt bmi är 14.9 ! men har du nåt tips på hur man går upp, ska jag träna, äta osv ?

2012-01-21 @ 20:38:54
Postat av: Jessica

Det är mycket svårare att gå upp i vikt än ner. Jag har försökt båda

2012-01-22 @ 18:24:38
URL: http://www.nattstad.se/pez

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0