Behöver jag skämmas?


Hela tiden har jag varit så rädd att människor som känner mig ska få reda på att det är jag, för det hade varit så hemskt om alla visste. Men nu har jag nått den gränsen att dem som vet det, dem vet! Jag orkar inte längre tänka på em man kan öppna käften inför och inte. Dem som känner mig behöver inte varken känna eller tycka på något annat sätt än dem gjort förr, varken mer eller mindre. Det är mer än 18 år sedan detta hände, och jag har varit samma person hela tiden!

Nej, jag ska absolut inte skämmas och jag bryr mig inte heller om vad folk tycker.
Dock så tycker jag att om ni har något att säga så kan ni göra det till mig istället för alla andra!!

Nu lät det som att jag var väldigt arg, men det är jag absolut inte, vill bara inte att det gå tisslas och tasslas en massa, för det orkar jag faktiskt inte med!!

Ha en bra kväll kära läsare!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Du ska aldrig skämmas! Folk som skadar andra, ska skämmas!!

2012-01-12 @ 14:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0