+1kg!

Har inte blivit så mycket skrivande sen igår, har bara packat en massa nu inför flytten, som sker den första februari. Mycket mer att göra än man tänker på, som vanligt. Men nu hoppas jag att jag börjar få någorlunda koll och det känns som att det är klart snart!
Dessutom har jag hittat alla möbler jag behöver, vilket har vatt det största projektet! Till dem små ytorna får man ju knappt in något alls.

Imorse vägde jag 42 kg!! :D Så lättad jag blev! Skönt att det händer något, utan att känna någon som helst panik, jag var bara så stolt och glad!
Det var den sista reaktionen jag väntade mig, men det var den som var mest välkommen!

Nu ska jag försöka fortsätta feta vidare, ska faktiskt köpa mig lite godis ikväll. Var sjukt längesen jag åt det och det känns som att det kommer bli väldigt gott!
Det enda som behövdes var faktiskt att sluta fokusera så mycket på maten och dess innehåll. Nu menar jag inte att alla problem bara är lösta, men det känns som ett stort steg i rätt riktning :)


Hur ser er kväll ut idag, hemmamys eller ut och svira? :)



Kommentarer
Postat av: Sannalitens.se

Svar: Hehe okej, nä jag hade ingen olycka igår :) Nu är det helg istället och jag ska tävla :) Ska du göra något roligt i helgen? :) Kram!

2012-01-14 @ 18:38:14
URL: http://Sannalitens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0