.


Det går inte längre av sig själv med att blogga. Vet inte varför, men nu kan det kännas väldigt jobbigt ibland. När jag väl mår bra, varför ska jag tvinga mig in här och skriva om dem mörkaste händelserna i mitt liv? Dessutom vet jag knappt vad jag ska skriva om längre. Det går helt enkelt inte av sig själv, så som det gjorde innan.
Om ni har frågor eller vad som helst så skriv dem, det är lättare att svara på något specifikt än att sitta och skriva helt själv.

Vikten blir bara bättre och bättre. Nu ligger jag faktiskt på stadiga 45 kg på morgonen, jag äter oftast tre ordentliga mål om dagen, mitt bmi är normalt och jag mår faktiskt bra. Känner mig lugn och harmoniskt. Egentligen vet jag att jag fortfarande har 1000 för många saker på gång, men jag trivs med det. Hellre positiv stress än att ligga och gråta sig igenom dagarna och inte ha något som sporrar en.


Idag ska jag njuta till fullo av dagen. Min sambo fyller 25 år idag och det ska firas riktigt ordentligt! Ja, ni läste rätt, jag har flyttat, men han är fortfarande min sambo. Ser till och med ut som att det är såhär det kommer vara, vi två och enbart en lägenhet! Underbart!
Saker och ting löser sig verkligen! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0