Dum spiro, spero!



Har ni alla haft en trevlig Jul!? :)

Hann tyvärr inte gå in och skriva, låg sjuk fram tills Julafton, sen har jag varit lite halvdålig sedan dess, därför har det varit dålig fart på bloggen.

Trots sjukan har jag haft en väldigt mysig Jul, då den firades med Pappa, hans sambo, hennes dotter och föräldrar, mina systrar och min sambo. Hur mysigt som helst och jag är jättenöjd med allt!

Nu är det nya tag, och denna veckan är det väldigt mycket jobb med många saker.
Imorgon har jag min tredje inlämning i Latin A och antagligen så blir det jobbmöte imorgonkväll också.
Så vi får se om jag överlever dagen, och vad som kommer ur den.

Kan avslöja en liten liten del av allt som håller på att hända, till våren börjar min helt egna klädkollektion säljas på Randy Sandy i Helsingborg!! :) 
Detta är helt galet, så underbart och otroligt stort för mig!
Det är alltså detta och lite andra saker mötet imorgon handlar om.

Nu ska jag plugga vidare.
Glöm inte bort att skriv till mig vad det än är ni tänker på :)

Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0