Dietist


Har jag glömt berätta att jag börjat gå till en dietist?
Ska i alla fall gå där ca en gång i månaden och har intensiva läxor mellan besöken!

Och nu måste man ju sköta sig för nu är där någon som tittar igenom Matdagboken och håller koll.
Lite läskigt, men roligt.

Vi får väl se vad hon säger i mitten av oktober när vi ska ses nästa gång, då börjar även vägningen, så jag får väl tjocka till mig lite innan dess. :)

Har även fått i läxa att slänga min våg...
Usch!!
Det var nog det jag var mest rädd för men det ska hända innan jag ska dit igen, frågan är bara när. Det ska nog gå bra, kanske. Vi får se ;)

Nu ska jag mysa ner mig med katten, vi behöver båda en massa kärlek! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0