Boobeliboob <3




Tyck vad ni vill om katter, men detta är min stora kärlek i livet!
Bobbie är hennes namn och hon är den bästa jag varit med om, det är en kärlek som inte går att beskriva med ord och därför gör detta så jävla ont!
Det är 6 dagar sedan hon försvann och 5 dagar sedan vi hittade en katt som vi tror är Bobbis, överkörd och delad i så många delar att vi inte ens hittat hela kroppen.
Så svårt skadad att jag inte ens kan avgöra om det är min egen katt eller ej, men hon har inte kommit hem än och det gör så ont att bara tänka tanken att hon skulle vara borta från mitt liv.

Den är Hon som funnits vid min sida varje dag sedan hon föddes den 2 juli 2008.
Hon har varit med mig överallt och alltid funnits för mig!

Du kommer alltid finnas med mig hjärtat!
Mamma älskar dig! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0