Vad vill NI veta?



Nu skulle jag mer än gärna vilja veta vad NI vill veta om mig, eller något, vad som helst!? Det finns ingen fråga som är för "hemsk" för att ställa eller något alls.. Ut med språket nu!! :)
Kommentera här, skicka mail eller hitta mig på Facebook och skriv där!

Fb - Nicoles Berättelse
Mail -
[email protected]

Tänkte berätta för er att jag älskar att laga mat, så otroligt mycket! Allt från väldigt smått till megastora middagar. Ganska ointressant information, men ska göra hemmagjord tomatsås ikväll så jag måste ju avslöja hur den blev sen, och så får ni kanske till och med bildbevis. Egentligen är det inte roligare än att det ska bli Spagetti och köttfärssås ikväll, men fan va gott och lyxigt det kan vara om man gör det riktigt ordentligt.
Får se hur det blir av det ikväll ;)






Glöm inte att du kan tjäna pengar på din blogg! :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

kan du berätta allt om den dagen du blev våldtagen och när du blev våldtagen, som du kommer ihåg?

hur gammal va killen som våldtog dig?

har du kontakt med hans mamma?

kom han i fängelse?

kram

2012-01-21 @ 13:25:08
Postat av: Anonym

vart var ni när han våldtog dig?

sa du till dina föreldrar direkt?

visste du att det var fel det han gjorde när du var fyra år?

kram

2012-01-21 @ 13:27:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0