Då var man tillbaka


Dem sista dagarna har jag tagit ledigt från bloggen medvetet. 
Samtidigt som jag mått riktigt skitdåligt har jag faktiskt varit ganska glad. Det är väldigt svårt att förklara, men det känns som att jag inte klarat av mina egna tankar och känslor, därför har jag bara stängt av allt och varit glad istället just för att allt är så mycket lättare och bättre då. Det har varit skönt att bara ha tid för mig själv och kunna göra vad jag vill, vara glad och låtsas att jag mår bra. 
Det har varit skönt att ta allt i min egen takt, inte behöva bry mig och bara göra sånt som jag verkligen vill. 

Tyvärr har jag gått ner i vikt igen, ligger på 42 nu, så 1,5 kg ner. Men det tar sig, man ser inte längre alla ben, mina bröst är inte obefintliga längre och jag känner fortfarande att jag har så mycket mer energi än på länge. 

Imorgon är det dessutom flytt, så det känns kanon! Var i lägenheten idag, och ja, den var ju betydligt indre än jag kunde komma ihåg ;) Men det kommer bli bra, inom en månad blir den helt nyrenoverad dessutom så allt känns kanon!

Resten av denna veckan är jag ledig, bara jobb idag sen var det helg igen. Eller ja, onsdag blir det lite extrajobb vilket är såå kul! Att sy och designa är min stora passion, och att få betalt för det man gör är helt galet.

Nej det känns som att allt är på rätt väg, trots att det har varit lite dippar dem sista dagarna så hanterar jag allt på bättre sätt hela tiden. Det kommer bli skitbra, det vet jag! :) 

Hoppas ni har en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0