Min dröm, min verklighet!


Allt blir mer och mer verkligt, det blir bara större och större saker som händer. 
Nu är det faktiskt min dröm som är min verklighet! 
Hälften av alla mål jag hade för 2012 bli uppfyllda NU. 
Sånt som jag trott varit så svårt hela tiden, men nu har det visat sig att det bara regnar möjligheter.
Det finns inga begränsningar.

Det är helt galet egentligen hur det kan gå. Att det kan bli så bra. 
Uppe bland dem rosa molnen är där jag befinner mig. 
Det mest fantastiska med allt är att det är så stort att få hjälpa andra människor som är utsatta för samma sak som jag är. Att jag kan framföra min talan och att människor lyssnar, dem är intresserade av det jag säger. Dem kan förhoppningsvis på något sätt dra nytta av det jag delar med mig av, vilket givetvis är meningen! 

Ser fram emot allt vad detta året har att erbjuda, för det har börjat på det mest magiska sätt som bara är möjligt! 
Välkomna till min dröm, min verklighet! ;) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0