2 3 k v m : O


Hela denna kvällen har gått åt till att packa, slänga och åter packa.
Egentligen tycker jag inte om att flytta, men denna gången känns det som det bästa som kan hända.
Komma till något nytt, börja om och framförallt bo ganska centralt.
Börja om med alla saker, här ska ALLT köpas nytt.

2012 ska bli ett fantastiskt år, och vad är bättre än att börja på noll och få allt precis så som man vill ha det?
Sen är det ju en väldigt liiten lägenhet, ynka 23 kvm, men jag har såå bra lösningar på det problemet, så det kommer bli underbart!! :)

Har mått sådär idag igen, ända fram tills jag satte igång med detta, då kom verkligen energin.
Och den var mer än välkommen!
Så jag ska fortsätta ett tag till, sen är det en lugn och mysig kväll i soffan med en kopp te som gäller!

Ha en superhärlig helg kära Ni!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0