Hjulet snurrar men ekorren är död


Herregud vad jag har varit dålig på att skriva. Mitt huvud trillar snart av så mycket som det snurrar och jag håller på att bli lite smått sinnesförvirrad. Plugg, skrivande, jobb, extrajobb, föreläsning och svara på alla mail. Ja shit vad det snurrar. Flytten dessutom, som det inte blivit mycket av än, och det kommer nog ta någon dag till innan jag ens kommer till Ikea.

Började så smått igår med att fylla bilen med allt som fick plats, åkte till lägenheten för att packa upp det som gick och montera skoskåp och lite sånt smått. Sambo släppte mig i nya lägenheten och körde sen till jobb, för att sen hämta mig i lägenheten efter han slutat, jag hade glömt min mobil hemma, så inte ens tiden var något jag hade koll på. Några verktyg hade jag tydligen inte heller fått med mig, så montering var uteslutet, dem andra sakerna packade jag upp på någon timme sen var det bara smått och onödigt pill fram tills han kom och hämtade mig, 4 timmar senare.
Har aldrig haft så tråkigt tror jag, dessutom frustrationen att inte kunna prata med någon, ingen musik, tv, soffa, filt, INGENTING!  

Men jag trivs och det kommer bli helt underbart! Den är så mysig och snart blir den helt nyrenoverad, nya golv. tapeter, garderober, kök och allt annat. Kommer bli skitbra! 

Just nu vill jag bara komma till ro, köpa alla saker jag behöver och få ordning i nya lyan. Skulle egentligen varit ledig resten av veckan, men den andra tjejen på jobb var sjuk, så jag fick hoppa in och ta hennes dag. Om jag nu ska va ärlig hoppas jag av alla anledningar att hon är frisk imorgon, givetvis :) 

Nu ska jag varva ner lite och kyla hjärnan. 
Hoppas ni  alla har en underbar dag! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0