Prosit



Har jag inte blivit helt frisk ännu eller håller jag på att bli sjuk igen? 
Går och nyser som bara den och näsan gör ont, sådär som om den vore helt tom. 
Peppar peppar, jag ska bli helt frisk nu, så enkelt är det! 

Dessutom så när jag går hem från jobb idag så håller jag helg! 
Känns så lyxigt att ha så många dagar ledigt, trots att dem kommer gå åt till att packa och handla massa nya saker till lägenheten! Men det är det roliga som återstår nu i alla fall.

Imorgon ska jag även fixa mina naglar, då jag av någon konstig anledning börjat bita igen :( 
Kanske kan vara all stress och oro kanske, skyller på det så slipper jag det dåliga samvetet.

Tänkte även nämna lite snabbt att dem senaste dagarna har jag varit ganska dålig med mina shakes, vilket genast har resulterat i att jag tappat 1,5 kg, alltså kan man bara dra slutsatsen att dem gör en enorm skillnad. Skönt att se att jag inte är inne på helt fel spår och att jag hittat något som verkligen fungerar! Så nu är det bara nya tag och öka det dagliga intaget lite extra framöver, så kommer detta gå kanon! 

Hur har ni lyckats gå upp i vikt eller hålla er idealvikt?




Kommentarer
Postat av: Yvette Nilsson

Hej Nicole! Vilken inspirerande blogg du har :) Jag tycker du är en otroligt stark tjej!! Hoppas du blev nöjd med dina naglar ;) Adda gärna mig på Fb

2012-01-28 @ 16:24:45
URL: http://www.ostergardbutik.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0