Gott Nytt År!


Hoppas att Ni alla hade en underbar dag, kväll och natt igår, och att det nya året har börjat så bra som bara är möjligt!

Hur firade Ni ert Nyår igår!?


För mig var det lugnt, en fin och mysig middag med Sambo och senare vid tolvslaget gick vi ut med alla grannar och smällde lite, drack skumpa och hade väldigt trevligt! Kvällen avslutade vi i vår trapp men hos grannen, vilket var hur mysigt som helst!


I dagarna tänkte jag summera 2011, varje år brukar jag göra en liten sammanställning av hur det föregående året har varit vad jag gjort och hur allt gått. I och med att 2011 har varit så händelserikt och viktigt för mig, kommer det blir lite djupare än vanligt.
Målen för det kommande året brukar jag också få med.
Denna sammanställningen tycker jag alla borde göra, man får se sitt eget liv från en helt annan synvinkel, och man lär sig en hel del om sig själv!

Min kommer i dagarna, så håll utkik efter den!

Ha en underbar kväll kära Ni!

Kommentarer
Postat av: milla

Jag har haft ett vilt 2012. men jag fick träffa dig i somras, efter lång tid isär! <3 en av de finaste stunderna detta året.

2012-01-03 @ 15:13:54
Postat av: Nicole

Gumman, förra sommaren var underbar! Längtar tillbaka till 2010 ibland, när vi kunde träffas när vi ville, hur ofta vi ville. Saknar dig allt som oftast, men jag vet att den dagen kommer igen, när vi kan göra vad vi vill precis när vi vill :) Er så kjempeglad i deg <3

2012-01-03 @ 16:59:32
URL: http://nicolesberattelse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0