Vilken vändning


Har tänkt på detta med maten nu. Det har egentligen varit väldigt liknande med detta som med våldtäkten, det var så svårt att hantera innan jag började prata öppet om det, men när man väl tar tag i det och accepterar det går det väldigt snabbt.
Har egentligen haft problem med maten och vikten i över ett år, men jag har bara försökt förklara det med att jag gått ner i vikt på grund av all muskelmassa jag förlorat sen jag började träna, vilket jag innerst inne har vetat att det var en ren lögn.

Men nu direkt när jag vågar göra något åt det, känner mig redo och verkligen vill, då går det mer eller mindre av sig själv. Alla fina kommentarer jag får både här och på mailen hjälper så mycket, blir alltid lika glad när jag blir så peppad och får en spark i rumpan av er. Tusen tusen tack för att ni engagerar er så mycket, supergulligt av er <3

Nu ikväll har det blivit väldigt sent för att jag stod och lagade massor av mat här hemma. Var så sugen på allt att jag inte visste riktigt vad jag skulle göra, och ni kan tro att det var en grymt härlig känsla att känna så. Annars brukar jag laga det jag är minst äcklad av. Underbar skillnad helt enkelt!

Nu ska jag bara skriva lite till på min föreläsning sen är det dags att nanna.

Hoppas ni alla sover gott i dem underbara drömmarnas värld!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0