Sambo


Utan dig hade jag inte varit i närheten av där jag är idag! Du har hjälp mig att våga berätta min historia, våga vara den jag är. Du har stöttat mig hela tiden, vilket beslut jag än har tagit så har du funnits där. Det är du som har suttit där och torkat mina tårar, dag ut och dag in. Vad klockan än har varit på dygnet har du lagt allt annat åt sidan, och gjort allt för mig. 

Det går inte med varken ord eller handling visa vad detta betyder för mig, men jag försöker så gott jag kan. Försöker att alltid visa dig att det är DIG jag vill ha i mitt liv, det är dig jag skulle offra mitt eget liv för! 

Alltid när jag tänker på dig blir jag så rörd, att man kan vara en så underbar människa, att man kan offra så mycket av sitt eget liv för en annan människa. 

Kan inte säga något annat än att jag är så tacksam för allt käre sambo, du har ändrat hela mitt liv, berikat det och du har gjort mig till en bättre människa.

Kommer alltid respektera dig för allt du gjort.
Och jag kommer alltid att älska dig för att du är just DU!

Tack för att du finns sambo! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0