Något är fel


Min kropp gör ont på ett sätt jag aldrig varit med om tidigare, det spänner, stramar och värker. Känner inte igen något av det alls. Brukar aldrig ha huvudvärk men nu står jag knappt ut så mycket det bultar, magen gör ont på samma ställe som när jag har magkatarr men det är inte alls samma känsla, det gör mer ont och det spänner över revbenen som om det sitter ett rep runt och håller på att bryta varje revben som finns. 

Ingenting är som det brukar, och att jag varit så duktig med maten är bara borta, hela dagen idag har gått utan att jag fått i mig något alls. Men, till skillnad från innan känner jag faktiskt lite sug på mat. Har i flera år haft väldigt svårt att känna hunger, även om jag varit normalviktig och mått bra, det kopplar bara inte riktigt. Suget på mat har funnits först nu dem senaste dagarna och det är jag sjukt glad för. Så äta kommer jag definitivt göra idag, vilket alltid är positivt :)

Men något är fel på kroppen, det vet jag om. Svårt att avgöra om allt beror på bakterien jag blivit smittad med eller vad det är, då jag inte är alls insatt i hur kroppen beter sig av just den bakterien. Men om det inte gått över inom några dagar får jag väl gå till doktorn igen, för detta är absolut inget jag står ut med. 



Kommentarer
Postat av: FÖRLORAT PAPPA + 2 VÅLDTÄKTER

Hej Babe <3

Nu är vinnaren av dagens blogg uppe, gå in och kika och se om de blev du!?



Blev de inte du denna gång är de bara påt igen, nästa gång kanske de är DIN tur!



PUUSS <3

2012-01-18 @ 09:01:35
URL: http://nej.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0