Magiska drömmar



Då var Latinkursen avslutad och Matematik B påbörjad. Känns skönt att gå ifrån Latinen, den var hemsk!! Det värsta är att nu står jag och tvekar lite på om jag ska ta resten av kurserna också, eller om jag bara ska nöja mig med att ha grunderna, återstår att se.
Känns skönt att läsa matte, skönt att ens få uppgifter man förstår sig på faktiskt :P

Men åter till livet.
Måste bara passa på att rekommendera Energysmaken till Sodastream, över all förväntan och till och med riktigt god! Blev bara så överraskad så jag tycker att alla borde veta om det :)

Ikväll blir det alltså plugg, men ska även skriva ihop en liten mall till min föreläsning (!!) så den blir klar. Måste skynda mig lite med detta, då det faktiskt sker i en någorlunda snar framtid. Ska även skriva ihop min berättelse då den ska hamna på en hemsida, vilken hemsida det handlar om får ni reda på då detta är klart :)

Helt galet detta är, hade som mål under 2012 att få föreläsa, att det skulle hända såhär snabbt kunde jag inte drömma om. Detta kommer bli ett bra år, det vet jag!

Har ni några drömmar som redan slagit in i år? :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0