Äntligen semester


Ända sedan jag gjorde Polisanmälan har jag velat åka härifrån. Bara komma bort.
Släppa alla tankar, slippa vara i denna miljön där man blir påmind om allt hela tiden och där allt gör så ont. 
Det har snart gått ett år, och nu äntligen ska jag få min lilla semester.

Bara träffa människor jag vill träffa, göra precis vad jag vill och inte tänka alls!
Göra massor av saker jag aldrig skulle gjort annars.

Men det bästa av allt, få komma bort med mitt hjärta. För han har det inte så lätt här heller alltid.
Han har mig att stå ut med, dessutom jobb och allt det där vanliga.
Att åka på just denna resan med honom är stort!
Vår bådas drömresa!

Han förtjänar enbart det bästa, min älskade!
Och varje dag gör jag allt jag kan, det ska Gudarna veta!

USA kommer bli något utöver det vanliga och lite bättre än så <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0