Idag går min kärlek till Oslo!

Imorse fick jag ett meddelande som gjorde mig enormt glad och lyfte upp hela min dag totalt! 

"Tack för att du delar med dig om vad du gått/går igenom. Tack för förtroendet. Du är en av mina starkaste, mest trogna vän. Tack också för det. Jag älskar dig vackra du. Hela vägen ifrån Oslo :) <3"

Kan man bli annat än tårögd, lycklig och tacksam? 
Är så glad att mina vänner är helt underbara och stöttar så mycket! 

Som ni säkert läste kom detta fina meddelande hela vägen från underbara Oslo, där en väldigt kär vän bor. 
Det var inte många dagar sedan hon fick reda på händelsen, bloggen och allting, men hennes stöd var från första början helt galet!
Tack för allt min underbara vän! All kärlek till Oslo från mig idag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0