Galen dag


Dem senaste dagarna har varit liite bättre än vanligt! Fullt av energi, positivitet och lust! 
Och idag gick något lite fel, vaknade inte förrän 14!!
Och vill ändå bara sova vidare.

Trots detta har det givetvis varit väldigt bra och positivt, saknade halva dagen bara ;)
Jag känner mig glad, lycklig, sprallig, väldigt full av energi och till och med på lite sådär lurigt humör ;)
Frågan är väl lite vad allt detta kommer från!? 
Men jag njuter av det, tro mig! 

Jo förresten, bara så att ni alla vet det, det är HELT OK att må bra, vad man är än utsatt för! 
Glöm aldrig det!  

Psst, jag finns även på msn, adda mig där! [email protected] ;)




Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: åh tack så hemskt mycket <3



vad underbart att läsa att du känner dig lycklig. Det gör jag också :)

2011-12-13 @ 23:48:18
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0